FAQ

Da li je registracija na sajtu neophodna, da bi se izvršila kupovna?

Kupovnu na sajtu sportizmo.rs možete obaviti kao gost ili kao registrovan kupac.

Da li mogu da otkažem porudžbinu?

Naravno, ukoliko želite da otkažete porudžbinu, molimo Vas da nas kontaktirate odmah, na info@sportizmo.rs, kako bismo na vreme notirali i otkazali Vašu porudžbinu.

Da li je moguće uneti više adresa za dostavu u jednoj porudžbini?

Više adresa za dostavu u jednoj porudžbini nije moguće uneti. Ukoliko želite da proizvodi budu dostavljeni na više adresa, potrebno je napraviti više porudžbina sa željenim adresama.

Da li postoji dostava danas za danas?

Dostava istog dana nije moguća, potrebno je minimum jedan dan kako bi paket bio predat kurirskoj službi.

Kako mogu da pratim svoju porudžbinu?

Kada Vaš paket bude predat kurirskoj službi, dobićete e-mail sa obaveštenjem i tu će se nalaziti link koji vodi direktno na sajt naše partnerske kurirske službe, gde ćete videti broj paketa i status porudžbine. Na tom linku postoji opcija izmene adrese ukoliko je potrebno. U zavisnosti od kurirske službe kojom je Vaša porudžbina poslata, može da postoji mogućnost preuzimanja paketa sa paketomata, o čemu ćete biti obavešteni od strane kurirske službe.

Da li mogu lično da preuzmem moju porudžbinu?

Na žalost nije moguće lično preuzeti paket.

Da li isporučujete pakete u inostranstvo?

Na žalost nije moguće slati pakete u inostranstvo.